5 διατροφικά μυστικά για να χάσετε λίπος, μια για πάντα!

5 διατροφικά μυστικά για να χάσετε λίπος, μια για πάντα!

Γιατί όλα θέλουν τον τρόπο τους

Πόσες φορές έχει τύχει να κολλάει ο μεταβολισμός σας; Θέλετε να χάσετε κιλά και λίπος και δεν τα καταφέρνετε με τίποτα. Τι φταίει; Γιατί ο οργανισμός σας αρνείται να αποχωριστεί το extra λίπος;
Μήπως να ακολουθούσατε τα εξής tips;
1. Πρωινό το σημαντικό: Το καταλαβαίνουμε. Σας είναι δύσκολο να ξυπνάτε κάθε πρωί νωρίτερα για να τρώτε πρωινό. Μάθετε όμως ότι αυτό είναι το κυριότερο γεύμα της ημέρας. Αν εφοδιάσετε τον οργανισμό σας με τροφή το πρωί, θα νιώθετε κορεσμό για περισσότερο διάστημα και δε θα πεινάτε όσο θα πεινάγατε αν μένατε νηστικές. Τέρμα οι δικαιολογίες, ξυπνήστε 10 λεπτά νωρίτερα και απολαύστε ένα μπολ με δημητριακά. Είναι πολύ θρεπτικά, πλούσια σε φυτικές ίνες και θα σας χαρίσουν την ενέργεια που χρειάζεστε για να σας πάει καλά η μέρα σας.
2. Τακτικά μικρά γεύματα: Πολλοί νομίζουν ότι το να τρώνε μια φορά την ημέρα θα τους βοηθήσει να χάσουν κιλά και λίπος. Μέγα λάθος. Ο οργανισμός μας χρειάζεται να λαμβάνει συχνά υγιεινές τροφές, ώστε να ενισχύεται η διαδικασία καύσης λίπους. Όταν στερείστε γεύματα, ο οργανισμός σας πάσχει από «κατοχικό σύνδρομο» και αποθηκεύει όση περισσότερη ενέργεια μπορεί στην αγαπημένη του μορφή που δεν είναι άλλη από το λίπος. Σκέφτεστε κάτι χειρότερο;
3.  Φρούτα, νερό, λαχανικά: Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν πολλές βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Συμβάλλουν στο αίσθημα του κορεσμού και για αυτό αποτελούν ιδανική επιλογή σνακ. Πιείτε άφθονο νερό, φάτε για βράδυ μια σαλάτα με άφθονα λαχανικά και μπαλσάμικο και μην ξεχνάτε ενδιάμεσα στα γεύματα να τρώτε φρούτα.
4.  Αφαιρέστε τα εμφανή λίπη από τα κρέατα: Είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγετε τα εμφανή λίπη και να περιορίσετε όσο μπορείτε τα έλαια. Μάθετε να αφαιρείτε την πέτσα από τα κρέατα, η οποία σας φορτώνει λίπος και θερμίδες. Επιλέξτε γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών και προσέξτε την ποσότητα ελαιόλαδου που προσθέτετε στο φαγητό και στη σαλάτα σας. Όλα θέλουν μέτρο.
5. Κάντε τις σωστές επιλογές και συνδυασμούς: Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με όσπρια και προϊόντα ολικής άλεσης. Τα όσπρια είναι ιδανική τροφή, καθώς περιέχουν πολύ λίγη ποσότητα λίπους και χοληστερίνης και είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες. Επιπλέον, προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Πηγή: http://www.queen.gr/